ziele477 prowadzi tutaj blog rowerowy

Wzdłuż Odry

• Sprzęt Ginner
Niedziela, 29 kwietnia 2012 | dodano: 30.04.2012

Dziś postanowiłem pojechać sobie wzdłuż Odry. Wyjechałem w stronę mostu Rędzinskiego, tam zjechałem Rędzińską i ruszyłem wzdłuż brzegu. Już po paru metrach nadknołem się na konie hasające przy brzegu

Po minięciu byłego wysypu

dojechałem do brzegu bystrzycy tam wzdłuż jej dojechałem do mostu przy Janówku. Drogą dojechałem do wału przeciw powodziowego. Jadąc nim

tylko czekałem na pierwszy lepszy zjazd do lasu. Jak zwykle gdy widziałem mniej uczęszczaną ścieżkę micha od razu bardziej mi się cieszyła.

Ścigając się z łodzią

dojechałem do półwyspu na przeciwko miejscowości Uraz która wyglądała jak kurort wypoczynkowy

Na półwyspie znalazłem też szczątki starego po niemieckiego bunkra

Ponieważ komary zaczęły już ostro atakować postanowiłem ruszyć w stronę domostwa, niestety nie zawsze wybierałem dobra drogę,

ale w końcu dojechałem do jakiej cywilizacji i stamtąd już szybko do domciu.